Nasze kreatywne podejście do zagadnień marketingowych, dostosowane do lokalnego rynku, a przede wszystkim klienta jest kluczem do
utrzymania stabilnej odwiedzalności zarządzanych przez nas nieruchomości.
Zakres usług obejmuje:
- strategie długo- i krótkoterminowe,
- analizy działań marketingowych konkurencji,
- pozycjonowanie Centrów Handlowych,
- przygotowanie i kontrolę budżetów reklamowych,
- tworzenie komunikacji wizualnej,
- prowadzenie kampanii medialnych, opracowywanie media planów, zakup mediów,
- przygotowywanie sieciowych akcji marketingowych,
- prowadzenie profili w mediach społecznościowych.
Urszula Porębska, Dyrektor Działu Marketingu
Kreatywność, doświadczenie i odważne wykorzystywanie
najnowszych trendów w zakresie komunikacji marketingowej oraz pod kątem wsparcia działalności operacyjnej
zarządzanych obiektów, pozwala na tworzenie rozwiązań i strategii przynoszących wymierne
korzyści właścicielom i inwestorom.
Twój kontakt
Urszula Porębska
Dyrektor Działu Marketingu
+48 22 500 0050