Zapewniamy stałe i wielowymiarowe wsparcie z zakresu:
- budowania i wdrażania strategii komunikacji,
- komunikacji wewnętrznej,
- Media Relations,
- kontaktów z przedstawicielami władzy,
- monitoringu mediów,
- analiz publikacji,
- tworzenia i redagowania materiałów prasowych,
- tworzenia kampanii prasowych i telewizyjnych,
- pełnej obsługi w zakresie przygotowania materiałów do publikacji - od wywiadów prasowych, aż do branżowych komentarzy eksperckich,
- tworzenia contentu stron internetowych i zarządzanie informacją w obszarze Social Media,
- zarządzania kryzysem i komunikacją kryzysową.
Z sukcesem tworzymy i pielęgnujemy wizerunek zarządzanych obiektów, czerpiąc ze wsparcia, jakie zapewnia nam koncern
METRO- europejski lider rozwiązań z zakresu zarządzania nieruchomościami komercyjnymi, zarządzający przeszło
840 obiektami w ponad 30 krajach.
Jakub Jarczewski, Dyrektor Działu PR i Rozwoju Biznesu
Zazwyczaj managerowie przypominają sobie o Public Relations dopiero wtedy, gdy mleko już się rozlało,
a powstały problem ma bezposredni wpływ na funkcjonowanie firmy. Budowanie wizerunku to trudna sztuka,
wymagająca czasu i doświadczenia. Nie można osiągnąć celu zrównoważonego wzrostu wartości zarządzanych
nieruchomości bez pielęgnowania stałych i silnych relacji z partnerami biznesowymi, mediami, urzędami
i przedstawicielami władzy.
Twój kontakt
Jakub Jarczewski
Dyrektor Działu PR i Rozwoju Biznesu
(32) 373 75 51